Konu
Bilecikte olan varmı nasipse şubatta ordayım
12-01-2023, 11:47:04
#4
onrgrgn
99 yılında merkezde kaldım 30 gun den sonra söğüte geçmiştim. Arkadaşın dediği gibi içlik al. 4 mevsimi 1 günde yaşayacaksın.