• 12-01-2023, 21:06:19
    #19
    SonBirDefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Darısı başıma inşAllah 🙏 Tebrik ederim. Hocam bıraktığımda sanki dengesiz oluyorum hiç bir iş güç yapasım yok. Hep elim gidiyor ve içenlere özeniyorum. Aynı zamanda kendimi büyük boşlukta hissediyorum. Bu konuları yaşayıp atlattınız mı? Biraz bize de tüyo verin
    İlk birkaç gün öyleydim ama o hissi çok kolay atlattım

    WhiteMAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk konunu okuyup bende sayende niyetlendim 2 gündür çok zor geçiyor ama başarmam şart !!!
    Gerçekten mi? Bıraktınız mı? Sizin adınıza çok sevindim, lütfen tek bir tane bile yakmayın.

    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç yıldır kullanıyordun hocam?
    14 yaşında başlamıştım. 18 yıldır içiyormuşum. Bugünün parasıyla 236.000 TL ödemişim. Siz sorunca hesaplamak aklıma geldi.

    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler. Ben de soğuk havada içemiyorum diye bırakmıştım ekim ayında
    Hocam sizin bırakmaya gönlünüz varmış, soğuk bahane olmuş

    sinanksk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun. Bunun üstüne spora da başlarsın
    Ona çoktan başladım.

    Emirhan281 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2021 Aralık ayından beri içmiyorum onun öncesinde yaklaşık 5-6 yıllık günlük bir paket olmak üzere bağımlılığım vardı hala canım arada ister, ama bu 15 günde bir falan anca oluyordur diyebilirim. Çok çelimsiz bir insandım 7-8 kilo aldım, vücudum oturdu. 10 saat uyku uyusam yetmezdi şimdi 7 saat benim için ideal oluyor, artık daha enerjiğim... gibi bir çok faydasını sayabiliriz. Tebrik ederim hocam, sakın bir tane içeyim demeyin.
    Asla, tek bir tane bile yok.
  • 17-07-2023, 01:40:22
    #20
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk birkaç gün öyleydim ama o hissi çok kolay atlattım



    Gerçekten mi? Bıraktınız mı? Sizin adınıza çok sevindim, lütfen tek bir tane bile yakmayın.



    14 yaşında başlamıştım. 18 yıldır içiyormuşum. Bugünün parasıyla 236.000 TL ödemişim. Siz sorunca hesaplamak aklıma geldi.



    Hocam sizin bırakmaya gönlünüz varmış, soğuk bahane olmuş



    Ona çoktan başladım.



    Asla, tek bir tane bile yok.
    Senin adına çok sevindim. Bende hayatımda köklü bir değişeme gidiyorum ve en büyük sorunlarımdan birisi olan sigarayı bırakmak istiyorum. Ben de 14 yaşından bu yana içiyorum şuan 36 yaşındayım. Sigarayı bırakmak için araştırma yaparken bile canım sigara çekiyor ve hep aklımda.
    Demek istediğim benim için gerçekten çok zor olacak şuan Qsmok 150 mg kullanıyorum ilk günüm. Senin bu konuda tavsiyen nedir? İradesi çok zayıf biriyim.
  • 17-07-2023, 01:49:16
    #21
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin adına çok sevindim. Bende hayatımda köklü bir değişeme gidiyorum ve en büyük sorunlarımdan birisi olan sigarayı bırakmak istiyorum. Ben de 14 yaşından bu yana içiyorum şuan 36 yaşındayım. Sigarayı bırakmak için araştırma yaparken bile canım sigara çekiyor ve hep aklımda.
    Demek istediğim benim için gerçekten çok zor olacak şuan Qsmok 150 mg kullanıyorum ilk günüm. Senin bu konuda tavsiyen nedir? İradesi çok zayıf biriyim.
    Umarım başarabilir ve sigarayı en kısa zamanda bırakabilirsiniz. Hiçbir takviye ilaç vs kullanmadım ve buna ihtiyaç duymadım. Size bırakmanız için birkaç sebep yazayım, gerisini siz düşünün. Biraz dobra olabilirim, kusura bakmayın.

    Yaşam kalitenizi düşürüyorsunuz
    İki merdiven çıkıp nefes nefese kalıyorsunuz
    Cebinize yazık ediyorsunuz
    PİS KOKUYORSUNUZ
    Yaz günü restoranların klimalı alanlarında oturamıyorsunuz.

    Ama en doğrusu şu: sigarayı bırakmak için bahane aramayın. Sigarayı hemen bırakın ve kendi bahanelerinizi kendiniz farkedin.