CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk birkaç gün öyleydim ama o hissi çok kolay atlattım



Gerçekten mi? Bıraktınız mı? Sizin adınıza çok sevindim, lütfen tek bir tane bile yakmayın.



14 yaşında başlamıştım. 18 yıldır içiyormuşum. Bugünün parasıyla 236.000 TL ödemişim. Siz sorunca hesaplamak aklıma geldi.



Hocam sizin bırakmaya gönlünüz varmış, soğuk bahane olmuş



Ona çoktan başladım.



Asla, tek bir tane bile yok.
Senin adına çok sevindim. Bende hayatımda köklü bir değişeme gidiyorum ve en büyük sorunlarımdan birisi olan sigarayı bırakmak istiyorum. Ben de 14 yaşından bu yana içiyorum şuan 36 yaşındayım. Sigarayı bırakmak için araştırma yaparken bile canım sigara çekiyor ve hep aklımda.
Demek istediğim benim için gerçekten çok zor olacak şuan Qsmok 150 mg kullanıyorum ilk günüm. Senin bu konuda tavsiyen nedir? İradesi çok zayıf biriyim.