• 10-01-2023, 14:48:30
    #1
    Kibar tabirle söğüşleme diyorum çünkü ne yapmaya çalıştığını siz anladınız. 800 TL'lik biletim vardı geçen hafta bu bileti açığa aldım ve istediğim zaman yurtiçi yurtdışı kullanabileceğimi söylediler. Şimdi 630 TL'lik İstanbul > Lefkoşa bileti almak istiyorum bilet fiyatı 630 TL. İşlem yaptığım zaman benden 417 TL daha ücret istiyorlar. Müşteri hizmetlerine soruyorum doğru düzgün cevap veremiyor. Genel kurallar ne diyorum vergi vs geçiştiriyor. Bu durumda ne yapmam lazım yardımcı olabilecek var mı?

  • 10-01-2023, 15:01:43
    #2
    şikayetvar a başlık aç.tiwiterdan pegasusu etiketleyerek aydın ağaoğluna yaz bunu. etkileşim al.muhtemelen kabul ederler.
  • 10-01-2023, 15:08:42
    #3
    Şikayetvar üzerinden şikayetlere bakmıyorlar marka profili bile yok.
  • 10-01-2023, 15:16:00
    #4
    Growth Manager
    MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayetvar üzerinden şikayetlere bakmıyorlar marka profili bile yok.
    en iyi yöntem kendileriyle iletişime geçmek hocam, farklı kanallar yerine.
  • 10-01-2023, 15:30:29
    #5
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şikayetvar a başlık aç.tiwiterdan pegasusu etiketleyerek aydın ağaoğluna yaz bunu. etkileşim al.muhtemelen kabul ederler.
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en iyi yöntem kendileriyle iletişime geçmek hocam, farklı kanallar yerine.
    Geçtim hocam sonuç sıfır maalesef. Yurtdışı bilet alımında farklı kalemler devreye giriyormuş benim içeride zaten bi bakiyem var diyorum onlar da derdimi anlıyo zaten çok nadir karşılaştığımız bi olay ama böyle malesef diyor.