şikayetvar a başlık aç.tiwiterdan pegasusu etiketleyerek aydın ağaoğluna yaz bunu. etkileşim al.muhtemelen kabul ederler.
en iyi yöntem kendileriyle iletişime geçmek hocam, farklı kanallar yerine.
Geçtim hocam sonuç sıfır maalesef. Yurtdışı bilet alımında farklı kalemler devreye giriyormuş benim içeride zaten bi bakiyem var diyorum onlar da derdimi anlıyo zaten çok nadir karşılaştığımız bi olay ama böyle malesef diyor.