Kibar tabirle söğüşleme diyorum çünkü ne yapmaya çalıştığını siz anladınız. 800 TL'lik biletim vardı geçen hafta bu bileti açığa aldım ve istediğim zaman yurtiçi yurtdışı kullanabileceğimi söylediler. Şimdi 630 TL'lik İstanbul > Lefkoşa bileti almak istiyorum bilet fiyatı 630 TL. İşlem yaptığım zaman benden 417 TL daha ücret istiyorlar. Müşteri hizmetlerine soruyorum doğru düzgün cevap veremiyor. Genel kurallar ne diyorum vergi vs geçiştiriyor. Bu durumda ne yapmam lazım yardımcı olabilecek var mı?