• 05-01-2023, 22:40:51
    #1
    Hepsiburada tarafından aldığım mail bu şekilde artık ürün tesliminden sonra 5 iş günü içinde ödeme tarafımıza yapılacak. Yani vade süreleri kalkmış anlamına geliyor.
    Konu hakkında detaylı bir bilgi sahibi birisi varmı ?
  • 05-01-2023, 22:42:10
    #2
    trendyolda vade yüzünden zarar ediyordum çok doğru karar tebrikler
  • 05-01-2023, 22:42:45
    #3
    Sanırım her iki haftada bir çarşamba ise, artık her çarşamba yapılacak.
  • 05-01-2023, 22:43:27
    #4
    Hayırlısı olsun hocam.
  • 05-01-2023, 22:43:58
    #5
    yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım her iki haftada bir çarşamba ise, artık her çarşamba yapılacak.
    Önemli olan ödeme günü değil ödeme zamanı hocam. Satıştan 28 gün sonra ödeme işleme alınıyor. Takip eden ödeme gününde yapılıyordu.
  • 11-06-2023, 15:26:14
    #6
    Hepsiburada ve Trendyol üzerinden herhangi bir mail ve bildirim almadım. Vade yüzünden Çiçeksepetinde satışımı durdurdum Ama inşallah doğrudur bir nebze benim gibi pazar yerlerinde ki satıcıların yüzü güler.