Hepsiburada tarafından aldığım mail bu şekilde artık ürün tesliminden sonra 5 iş günü içinde ödeme tarafımıza yapılacak. Yani vade süreleri kalkmış anlamına geliyor.
Konu hakkında detaylı bir bilgi sahibi birisi varmı ?
Hepsiburada ve Trendyol üzerinden herhangi bir mail ve bildirim almadım. Vade yüzünden Çiçeksepetinde satışımı durdurdum Ama inşallah doğrudur bir nebze benim gibi pazar yerlerinde ki satıcıların yüzü güler.