Hepsiburada ve Trendyol üzerinden herhangi bir mail ve bildirim almadım. Vade yüzünden Çiçeksepetinde satışımı durdurdum Ama inşallah doğrudur bir nebze benim gibi pazar yerlerinde ki satıcıların yüzü güler.