Hepsiburada tarafından aldığım mail bu şekilde artık ürün tesliminden sonra 5 iş günü içinde ödeme tarafımıza yapılacak. Yani vade süreleri kalkmış anlamına geliyor.
Konu hakkında detaylı bir bilgi sahibi birisi varmı ?