3 adet antibiyotik bitirdim biraz iyi gibi oldum sonra hastalık tekrarladı. Hayat kalitem düştü. Dün doktora gittiğim de bir adet daha antibiyotik yazdı. Ben korona da olmuştum fakat hiç bir hastalık bunun gibi sarmamıştı.
Sizlerin sağlık sihhati nasıl hocalarım? Bu bir salgın mı?
Aman dikkat edin
Aylardır Geçmeyen Sinüzit, Öksürük ve Ateş
40
●1.520
- 05-01-2023, 09:55:39
- 05-01-2023, 09:58:32semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇok geçmiş olsun. Gerçekten çok illet bir hastalık geçmiyor da bir türlüArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2023, 09:59:24Üyeliği durdurulduTeşekkür ederim size de hocam evet malesef geçmiyor hiç bir türlüalperengnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2023, 10:04:42Final o şekilde olacak hocam büyük ihtimal. Şu antibiyotik te bitsin bakalım bi. Gerçekten çok kötü hayat kaliten direk 0 a iniyorneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2023, 10:05:44Ben büyük ihtimal bütün virüslere ev sahipliği yapıyorum hocam. Sinüzit, baş ağrısı, ateş, öksürük. Çok tekrarlıyor aman dikkat edinEnglish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle