• 05-01-2023, 09:55:39
    #1
    3 adet antibiyotik bitirdim biraz iyi gibi oldum sonra hastalık tekrarladı. Hayat kalitem düştü. Dün doktora gittiğim de bir adet daha antibiyotik yazdı. Ben korona da olmuştum fakat hiç bir hastalık bunun gibi sarmamıştı.
    Sizlerin sağlık sihhati nasıl hocalarım? Bu bir salgın mı?
    Aman dikkat edin…
  • 05-01-2023, 09:57:11
    #2
    Hocam benimde ayni valla öksürük çok
  • 05-01-2023, 09:57:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Benimde aynısı var 2 gün iyi 5 gün kötüyüm
  • 05-01-2023, 09:58:32
    #4
    semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benimde ayni valla öksürük çok
    ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde aynısı var 2 gün iyi 5 gün kötüyüm
    Çok geçmiş olsun. Gerçekten çok illet bir hastalık geçmiyor da bir türlü
  • 05-01-2023, 09:59:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    alperengnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun. Gerçekten çok illet bir hastalık geçmiyor da bir türlü
    Teşekkür ederim size de hocam evet malesef geçmiyor hiç bir türlü
  • 05-01-2023, 10:03:00
    #6
    İlaç değilde serum veya iğne yaptır hocam
  • 05-01-2023, 10:04:26
    #7
    Kardesimde aynı durumda. Ateşi yok ama yüzünde şişlikler olusuyor. Antibiyotik kullandi 2 defa. Serum takıldı. Yavaş yavaş düzeliyor
  • 05-01-2023, 10:04:42
    #8
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlaç değilde serum veya iğne yaptır hocam
    Final o şekilde olacak hocam büyük ihtimal. Şu antibiyotik te bitsin bakalım bi. Gerçekten çok kötü hayat kaliten direk 0 a iniyor
  • 05-01-2023, 10:05:44
    #9
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardesimde aynı durumda. Ateşi yok ama yüzünde şişlikler olusuyor. Antibiyotik kullandi 2 defa. Serum takıldı. Yavaş yavaş düzeliyor
    Ben büyük ihtimal bütün virüslere ev sahipliği yapıyorum hocam. Sinüzit, baş ağrısı, ateş, öksürük. Çok tekrarlıyor aman dikkat edin