3 adet antibiyotik bitirdim biraz iyi gibi oldum sonra hastalık tekrarladı. Hayat kalitem düştü. Dün doktora gittiğim de bir adet daha antibiyotik yazdı. Ben korona da olmuştum fakat hiç bir hastalık bunun gibi sarmamıştı.
Sizlerin sağlık sihhati nasıl hocalarım? Bu bir salgın mı?
Aman dikkat edin