English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardesimde aynı durumda. Ateşi yok ama yüzünde şişlikler olusuyor. Antibiyotik kullandi 2 defa. Serum takıldı. Yavaş yavaş düzeliyor
Ben büyük ihtimal bütün virüslere ev sahipliği yapıyorum hocam. Sinüzit, baş ağrısı, ateş, öksürük. Çok tekrarlıyor aman dikkat edin