• 02-01-2023, 07:50:26
    #1
    Ocak ayı geldi hava hâlâ sıcak yağmur yok kar yok hava kirliliği aldı başını gidiyor.

    Dışarıda iğrenç bir hava var sis var ve aşırı derecede pis bir sis var kokuyor resmen maskesiz çıkmamanızı tavsiye ederim diğer şehirlerde durum ne bilmiyorum.

    Hava zaten kirli bir de herkes sigara içiyor durakta, önümde yürürken vs sigara içmeyen bi ben kaldım sanırım şu şehirde zaten havası yeterince pis üstüne bide sigara dumanı eklenince iyice çekilmez oluyor.

    Yağış yok rüzgar yok hava temizlenmiyor.
    Sonuç bu yeni hastalıklar kapıda

  • 02-01-2023, 08:06:00
    #2
    Dün sabah köprüden geçtim hiçbir yer görünmüyordu dediğiniz gibi aşırı sis ve hava kirliliği var.
  • 02-01-2023, 08:06:31
    #3
    Dünyanın ekolojik dengesi değişti artık mevsimler birbirinin yerini aldı dediğiniz gibi ocak ayındayız ve kar yok küresel ısınma ile dahada vahim bir durum olacağını düşünüyorum
  • 02-01-2023, 08:08:23
    #4
    🚀 CHATGPT MEVCUT ✅
    Dünyanın dengesi değişti, İstanbul ile alakası yok. He şehir planı yapmayanlara ne demeli bilmiyorum, çöplükten farkımız yok. Başka ülke İstanbul'a sahip olsaydı daha iyi bakardı. Gecekondu yuvası yapmazdı.
  • 02-01-2023, 08:10:42
    #5
    Terketmek şart sağlık giderse herşey bitiyor
  • 02-01-2023, 08:11:20
    #6
    Karaman'da 5 sene önce bugün 1 metreyi aşan kar vardı. Şimdi sabah sis ve kuru soğuk, öğlen tshirt ile gezecek hava var.
  • 02-01-2023, 09:24:06
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Her şey güzel oluyor işte ...
  • 02-01-2023, 10:29:30
    #8
    1 yıl aradan sonra dedim şöyle bi kadıköy rıhtım, üsküdar, eminönü falan yapayım, yapmaz olaydım. 😀
  • 02-01-2023, 12:54:08
    #9
    Doğayı dürtersek doğa da bize dislike atar hocam.