Dünyanın dengesi değişti, İstanbul ile alakası yok. He şehir planı yapmayanlara ne demeli bilmiyorum, çöplükten farkımız yok. Başka ülke İstanbul'a sahip olsaydı daha iyi bakardı. Gecekondu yuvası yapmazdı.