Ocak ayı geldi hava hâlâ sıcak yağmur yok kar yok hava kirliliği aldı başını gidiyor.
Dışarıda iğrenç bir hava var sis var ve aşırı derecede pis bir sis var kokuyor resmen maskesiz çıkmamanızı tavsiye ederim diğer şehirlerde durum ne bilmiyorum.
Hava zaten kirli bir de herkes sigara içiyor durakta, önümde yürürken vs sigara içmeyen bi ben kaldım sanırım şu şehirde zaten havası yeterince pis üstüne bide sigara dumanı eklenince iyice çekilmez oluyor.
Yağış yok rüzgar yok hava temizlenmiyor.
Sonuç bu yeni hastalıklar kapıda