Ne olacak bu İstanbul'un hâli :( - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ne olacak bu İstanbul'un hâli :(
9
●
558
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ne olacak bu İstanbul'un hâli :(
1
2
02-01-2023, 14:07:32
#10
eyefive5
yağmur kar yağıncada yaz gelsin diyoruz acayip bir varlığız yani
ADANA 4 mevsim yaz alıştık biz
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler