R10 Hesabıma 22 Bin TL Teklif Geldi :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Hesabıma 22 Bin TL Teklif Geldi :)
35
●
5.322
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Hesabıma 22 Bin TL Teklif Geldi :)
1
2
3
4
01-01-2023, 12:49:18
#1
mGunes
Merhaba gece saatlerinde böyle bir mesaj geldi whatsapptan bende şaşırdım.
Yönetim isterse numarayı kendileri ile paylaşabilirim.
01-01-2023, 12:50:36
#2
Leviossa
al bu hesabı bugün eve erken git diyip engelleseydiniz hocam
01-01-2023, 12:51:05
#3
CGLR
Benim hesabı versem, karşılığında iki paket mandal verirler.
01-01-2023, 12:51:15
#4
serLife
direk açık bi şekilde yönetime atabilirsin onlar yayınlıyorlar.
https://www.r10.net/forumda/3465311-...isi-yasak.html
01-01-2023, 12:51:16
#5
mGunes
Leviossa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
al bu hesabı bugün eve erken git diyip engelleseydiniz hocam
Cevap yazma gereksiniminde dahi bulunmadım
01-01-2023, 12:52:16
#6
serLife
papara hesap kiralayan milletten, r10 hesabı satan millete geldik, demek ki r10 güvenilirlik bakımından doğru yolda.
01-01-2023, 12:52:45
#7
Alengirik
Bir sıfır eksik mi yanlış mı görüyorum diyor ya
01-01-2023, 12:53:23
#8
Pusat
Pazarlık var mı hocam?
01-01-2023, 12:53:38
#9
logobiziz
Hocam 20bin noter
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler