• 01-01-2023, 12:49:18
    #1
    Merhaba gece saatlerinde böyle bir mesaj geldi whatsapptan bende şaşırdım. Yönetim isterse numarayı kendileri ile paylaşabilirim.

  • 01-01-2023, 12:50:36
    #2
    al bu hesabı bugün eve erken git diyip engelleseydiniz hocam
  • 01-01-2023, 12:51:05
    #3
    Benim hesabı versem, karşılığında iki paket mandal verirler.
  • 01-01-2023, 12:51:15
    #4
    direk açık bi şekilde yönetime atabilirsin onlar yayınlıyorlar.

    https://www.r10.net/forumda/3465311-...isi-yasak.html
  • 01-01-2023, 12:51:16
    #5
    Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    al bu hesabı bugün eve erken git diyip engelleseydiniz hocam
    Cevap yazma gereksiniminde dahi bulunmadım
  • 01-01-2023, 12:52:16
    #6
    papara hesap kiralayan milletten, r10 hesabı satan millete geldik, demek ki r10 güvenilirlik bakımından doğru yolda.
  • 01-01-2023, 12:52:45
    #7
    Bir sıfır eksik mi yanlış mı görüyorum diyor ya
  • 01-01-2023, 12:53:23
    #8
    Pazarlık var mı hocam?
  • 01-01-2023, 12:53:38
    #9
    Hocam 20bin noter