R10 Hesabıma 22 Bin TL Teklif Geldi :)
35
●5.322
- 01-01-2023, 13:16:21AdministratorÖnce parayı alın
Önce nakit olarak parayı görelim hesapta
- 01-01-2023, 15:32:38Hesap üretip satalım? Sonra ban?Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2023, 16:01:47abi nakit alsak size yarısını versek bence iyi bir işCoşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2023, 16:02:15Sen bugün komisyonunu vermemişsin arkadaşCha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önce nakit olarak parayı görelim hesapta
