• 01-01-2023, 12:59:04
    #10
    7609369
    ellerinde de tüm edevlet bilgileri var
  • 01-01-2023, 12:59:06
    #11
    24.999 TL olmazsa satmayin 😊
  • 01-01-2023, 13:00:20
    #12
    Herkese yazıyorlar do-landırıcı bunlar. Bana da 10000 TL bütçeyle geldiler adamına göre herhalde.
    Bir de profildeki isim bilgilerinden panellerden sorgu yapıp kimlik bilgileriyle korkutmaya çalışıyorlar ahaha
  • 01-01-2023, 13:03:20
    #13
    Benim r10 hesabını zamanında seyit 50 bin tlye alacaktı.
    12 yıllık üyeye 22 bin biraz az
  • 01-01-2023, 13:07:31
    #14
    Parayı alıp hesabı vermesek ne olur acaba
  • 01-01-2023, 13:08:01
    #15
    Millet işine bu kadar yatırım yapamıyor, bunlar dolandırıcılığa 22k yatırım yapıyor vay anasını ya
  • 01-01-2023, 13:08:40
    #16
    ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parayı alıp hesabı vermesek ne olur acaba
    Dolandırıcıyı dolandıralım
  • 01-01-2023, 13:09:44
    #17
    Değişeni yoksa 30 a yarın noter hocam.
  • 01-01-2023, 13:11:41
    #18
    Bundan sonra herkes r10 da konu açacak r10 hesabım açık atırmada