R10 Hesabıma 22 Bin TL Teklif Geldi :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Hesabıma 22 Bin TL Teklif Geldi :)
35
●
5.322
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Hesabıma 22 Bin TL Teklif Geldi :)
1
2
3
4
01-01-2023, 12:59:04
#10
berkancay
7609369
ellerinde de tüm edevlet bilgileri var
01-01-2023, 12:59:06
#11
Misafir
24.999 TL olmazsa satmayin 😊
01-01-2023, 13:00:20
#12
erencodes
Herkese yazıyorlar do-landırıcı bunlar. Bana da 10000 TL bütçeyle geldiler adamına göre herhalde.
Bir de profildeki isim bilgilerinden panellerden sorgu yapıp kimlik bilgileriyle korkutmaya çalışıyorlar ahaha
01-01-2023, 13:03:20
#13
ademakcan
Benim r10 hesabını zamanında seyit 50 bin tlye alacaktı.
12 yıllık üyeye 22 bin biraz az
01-01-2023, 13:07:31
#14
ozgur_medya
Parayı alıp hesabı vermesek ne olur acaba
01-01-2023, 13:08:01
#15
umitunver
Millet işine bu kadar yatırım yapamıyor, bunlar dolandırıcılığa 22k yatırım yapıyor vay anasını ya
01-01-2023, 13:08:40
#16
mGunes
ozgur_medya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Parayı alıp hesabı vermesek ne olur acaba
Dolandırıcıyı dolandıralım
01-01-2023, 13:09:44
#17
Zaox
Değişeni yoksa 30 a yarın noter hocam.
01-01-2023, 13:11:41
#18
polemiyk
Bundan sonra herkes r10 da konu açacak r10 hesabım açık atırmada
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler