• 24-12-2022, 15:31:47
    #1
    Geçen aya kadar laptop bile evde arada çalışırdı 180i geçmezdi.
    Son 1 aydır evde pc yok, fırın kullanılmıyor, ütü kullanılmıyor.
    Tüm gün doğalgaz yanmasa da açık olan kombi; buz dolabı başka açık bir şey yok.
    Akşam 7-8 gibi eve gelince 11e kadar açık olsa TV açık olur onun dışında evde çalışan elektronik alet yok. Telefonları bile iş yerinde şarj ediyoruz gün içinde bitti için.
    24 saat çalışan buzdolabı + kombi + günde max 4 saat açık kalan TV nasıl olurda 250 TL elektrik faturası getirebilir ya??!?!?!!?!?!?!
  • 24-12-2022, 15:33:52
    #2
    1 Oda 1 salon ev bilgisayar ve televizyon açık sürekli ,arada da ps4 açık ( maksimum 1 saat ) 500 tl geldi
    • SinanAltin
    SinanAltin bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-12-2022, 15:37:46
    #3
    Bir 2023 yalanları vardı, o da şimdiye 1453 ile 2053'e kaydı. Ödediğimiz faturalar Cengiz'in cebine giriyor!
  • 24-12-2022, 15:37:58
    #4
    Hocam çok ayıp. Gizli zam yok artık aciktan herşey şeffaf....
  • 24-12-2022, 15:38:17
    #5
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    bugün faura 2 saat önce 590 tl olan fatura 670 tl gelmiş.. geçen aydan bu yana ne değişti? hatta daha çok dikkat ettim daha az gelmesi gerekirken bu işte bi terslik var.
  • 24-12-2022, 15:40:06
    #6
    zam gelince bu sefer kaçak kullanımlar da artıyor sonra kaçaklar yine bize giriyor kısır döngü
  • 24-12-2022, 15:40:36
    #7
    evde 2 kişi yaşıyoruz 2 aydır genelde evdeyiz ve aynı şeyleri kullanıyoruz, geçen ay 300TL bu ay 500TL geldi.
  • 24-12-2022, 15:42:49
    #8
    Sizin yine iyi hocam.Adamlar tatile gidiyor yine fatura yüksek geliyor
  • 24-12-2022, 15:48:42
    #9
    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen aya kadar laptop bile evde arada çalışırdı 180i geçmezdi.
    Son 1 aydır evde pc yok, fırın kullanılmıyor, ütü kullanılmıyor.
    Tüm gün doğalgaz yanmasa da açık olan kombi; buz dolabı başka açık bir şey yok.
    Akşam 7-8 gibi eve gelince 11e kadar açık olsa TV açık olur onun dışında evde çalışan elektronik alet yok. Telefonları bile iş yerinde şarj ediyoruz gün içinde bitti için.
    24 saat çalışan buzdolabı + kombi + günde max 4 saat açık kalan TV nasıl olurda 250 TL elektrik faturası getirebilir ya??!?!?!!?!?!?!
    240 watt sınırını geçiyorsunuzdur hocam. Kombi 24 saat çalışmaya başladı, sürekli yanmasa ya da su pompalamasa ayda 30-40 kilowatt elektrik çeker. 240 kilowatı geçince yüksek tarifeden hesaplanıyor fatura.
    Bir de fatura tarihlerine bak. Elektrik şirketleri bazen 25 günlük bazen 30 günlük bazen 40 günlük fatura kesebiliyorlar.
    İlk okuma ve son okuma tarihlerine dikkat et. fatura 30 günden uzun süreyi kapsıyor olabilir.