Geçen aya kadar laptop bile evde arada çalışırdı 180i geçmezdi.
Son 1 aydır evde pc yok, fırın kullanılmıyor, ütü kullanılmıyor.
Tüm gün doğalgaz yanmasa da açık olan kombi; buz dolabı başka açık bir şey yok.
Akşam 7-8 gibi eve gelince 11e kadar açık olsa TV açık olur onun dışında evde çalışan elektronik alet yok. Telefonları bile iş yerinde şarj ediyoruz gün içinde bitti için.
24 saat çalışan buzdolabı + kombi + günde max 4 saat açık kalan TV nasıl olurda 250 TL elektrik faturası getirebilir ya??!?!?!!?!?!?!