Geçen aya kadar laptop bile evde arada çalışırdı 180i geçmezdi.
Son 1 aydır evde pc yok, fırın kullanılmıyor, ütü kullanılmıyor.
Tüm gün doğalgaz yanmasa da açık olan kombi; buz dolabı başka açık bir şey yok.
Akşam 7-8 gibi eve gelince 11e kadar açık olsa TV açık olur onun dışında evde çalışan elektronik alet yok. Telefonları bile iş yerinde şarj ediyoruz gün içinde bitti için.
24 saat çalışan buzdolabı + kombi + günde max 4 saat açık kalan TV nasıl olurda 250 TL elektrik faturası getirebilir ya??!?!?!!?!?!?!
240 watt sınırını geçiyorsunuzdur hocam. Kombi 24 saat çalışmaya başladı, sürekli yanmasa ya da su pompalamasa ayda 30-40 kilowatt elektrik çeker. 240 kilowatı geçince yüksek tarifeden hesaplanıyor fatura.
Bir de fatura tarihlerine bak. Elektrik şirketleri bazen 25 günlük bazen 30 günlük bazen 40 günlük fatura kesebiliyorlar.
İlk okuma ve son okuma tarihlerine dikkat et. fatura 30 günden uzun süreyi kapsıyor olabilir.