• 23-12-2022, 13:49:05
    #1
    iptal
  • 23-12-2022, 13:57:06
    #2
    21. Yy da bu kadar tv ve radyo kanal ağı çok iken bu denli sosyal medya gelişmiş iken her mahalle başında sma için bir stant var iken
    Hala 2022 yılında 2021 yılında 2020 yılında sma lı doğan çocuk için kusura bakmasınlar artık bıkkınlık geldi olur çağımız 1960 lar vs hadi biraz empatik olalım hümanist kalalım ama bu çağda bu kadar örnek var iken iki kişin tatminliği için bilemiyorum ya ağırda konuşmak istemiyorum ama ücretleri de ortada hani hatta bazı belediyeler ücretsiz bile biraz da at gözlüğü takmayalım diyorum bilinçlenelim ya
    Burada çocuk sahibi olacak arkadaşlara da söylüyorum evet üremek her türlü insani halkınız normal karşılıyorum bu istek ve arzuları ama lütfen öncesi veya hadi sonrası gebelik döneminde lütfen gerekli tetkikleri yaptıralım
  • 23-12-2022, 14:00:18
    #3
    Sizin yerinizde olsam yakından tanımadığım insanın şeyini paylaşmazdım...
  • 23-12-2022, 14:00:23
    #4
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    21. Yy da bu kadar tv ve radyo kanal ağı çok iken bu denli sosyal medya gelişmiş iken her mahalle başında sma için bir stant var iken
    Hala 2022 yılında 2021 yılında 2020 yılında sma lı doğan çocuk için kusura bakmasınlar artık bıkkınlık geldi olur çağımız 1960 lar vs hadi biraz empatik olalım hümanist kalalım ama bu çağda bu kadar örnek var iken iki kişin tatminliği için bilemiyorum ya ağırda konuşmak istemiyorum ama ücretleri de ortada hani hatta bazı belediyeler ücretsiz bile biraz da at gözlüğü takmayalım diyorum bilinçlenelim ya
    Burada çocuk sahibi olacak arkadaşlara da söylüyorum evet üremek her türlü insani halkınız normal karşılıyorum bu istek ve arzuları ama lütfen öncesi veya hadi sonrası gebelik döneminde lütfen gerekli tetkikleri yaptıralım
    katılmamak elde değil, bu hastalığın bir tedavisi yok toplanan paralar çok ütopik iyileşen bir çocuk yok. sosyal medya hesaplarında sponsorlu gönderilerle profesyonel sosyal medya içerik yönetimleri ile bağış toplanıyor. bu işin hiç de iyi niyetli bir yanı kalmamış gözüküyor. toplanan paralarla lüks içerisinde yaşayan aileler kendi çocuğunun fişini çeken ebebeynler var. allah kimseye dert vermesin ancak toplumun en büyük derdi cehalet ve cehaletle savaşamazsınız.
  • 23-12-2022, 14:03:22
    #5
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    21. Yy da bu kadar tv ve radyo kanal ağı çok iken bu denli sosyal medya gelişmiş iken her mahalle başında sma için bir stant var iken
    Hala 2022 yılında 2021 yılında 2020 yılında sma lı doğan çocuk için kusura bakmasınlar artık bıkkınlık geldi olur çağımız 1960 lar vs hadi biraz empatik olalım hümanist kalalım ama bu çağda bu kadar örnek var iken iki kişin tatminliği için bilemiyorum ya ağırda konuşmak istemiyorum ama ücretleri de ortada hani hatta bazı belediyeler ücretsiz bile biraz da at gözlüğü takmayalım diyorum bilinçlenelim ya
    Burada çocuk sahibi olacak arkadaşlara da söylüyorum evet üremek her türlü insani halkınız normal karşılıyorum bu istek ve arzuları ama lütfen öncesi veya hadi sonrası gebelik döneminde lütfen gerekli tetkikleri yaptıralım

    Hocam ben 87 liyim mesela ne benim çocukluğumda ne de son 5 yıla kadar bu SMA li çocuk kampanyası falan görmedim.Şimdi her köşe başında SMA yardım kampanyası toplanıyor.Bir sürüde sahte SMA cılar yakalanıyor.Sosyal medya bu haberlerle dolu...
  • 23-12-2022, 14:06:43
    #6
    ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben 87 liyim mesela ne benim çocukluğumda ne de son 5 yıla kadar bu SMA li çocuk kampanyası falan görmedim.Şimdi her köşe başında SMA yardım kampanyası toplanıyor.Bir sürüde sahte SMA cılar yakalanıyor.Sosyal medya bu haberlerle dolu...
    Evet biliyorum o konulara girmedim inanın ben afişe bile aşırı bakmadım konuda konu sahibine karşıtlık için değilde birazda onların ailelerine yönelik idi ve gelecekte çocuk sahibi olmak isteyen arkadaşlarımız için idi yani hepimiz artık okur yazarlığı geçtik belli bir şeyleri de idrak edecek zekaya sahip kişileriz
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    katılmamak elde değil, bu hastalığın bir tedavisi yok toplanan paralar çok ütopik iyileşen bir çocuk yok. sosyal medya hesaplarında sponsorlu gönderilerle profesyonel sosyal medya içerik yönetimleri ile bağış toplanıyor. bu işin hiç de iyi niyetli bir yanı kalmamış gözüküyor. toplanan paralarla lüks içerisinde yaşayan aileler kendi çocuğunun fişini çeken ebebeynler var. allah kimseye dert vermesin ancak toplumun en büyük derdi cehalet ve cehaletle savaşamazsınız.
    Aynen öyle hatta devlet in haber ajansın bir röportaj lı haberi var iyileşme süreçi vs ile alakalıda
    https://www.aa.com.tr/tr/roportaj/bo...etkili/2075164
    Kesin değil iyileşme garanti yok vs uzuyor gidiyor ya
  • 23-12-2022, 14:07:53
    #7
    ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin yerinizde olsam yakından tanımadığım insanın şeyini paylaşmazdım...
    İşin içerisinde belediye (afişler için izin alınıyor) ve valilik olduğu için paylaştım hocam. Öbür türlü bende paylaşmazdım
  • 23-12-2022, 14:15:22
    #8
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin içerisinde belediye (afişler için izin alınıyor) ve valilik olduğu için paylaştım hocam. Öbür türlü bende paylaşmazdım
    Afiş asmak için yazılı izni ve valilikten para toplanması için yazılı izni gördün mü ?
    Ben senin için yazıyorum sahte kampanya paylaşırsın yarın birgün biri şikayet eder hakim karşısında valla bilmiyordum hakim amca deme.
    Yaz Google sahte SMA diye kimler ne ceza almış öğren...
  • 23-12-2022, 14:16:59
    #9
    Bu hastalığı ve insanların iyi niyetini istismar eden bir çok kişi bulunuyor. Devlet kendi eliyle yardım edemiyorsa elindeki argümanları kullanmalı.

    Öncelikle gerçekten bu hastalığa yakalanan çocuklar tespit edilmeli. Aciliyet sırası, iyileşme şansı v.b hesaplanarak belirli bir kesim için ( örneğin hamilelik öncesi anne baba test yaptırıp sorun gözükmediği halde hasta olan çocuklar ) elektrik, telefon gibi faturalara sembolik rakamlar eklenebilir ( 1 TL , 3 TL v.s )

    Bilinçsiz bir şekilde üreyen ve önceki çocuklarını bu hastalık yüzünden kaybedenler içinde farklı çözüm bulunabilir. Hiç bir çocuk anne babasının hatasını canıyla ödemek zorunda değil bunu baba olunca çok daha iyi anlıyorsun.

    Bildiğim kadarıyla işleyiş şu şekilde gerekli para belirtilen sürede toplanamazsa bir başka çocuğa devrediliyor ancak bunu çoğu kişi yapmıyor geçen yıl uzak bir akrabam büyük kampanyalar düzenledi sosyal medya fenomenler hatta büyük 2 kulüp bile canlı yayınlar açmıştı bağış için. Gerekli para toplandı çocuk dubaiye gitti tedavi için yaşayacak ancak belden aşağısı tutmayacakmış o aile geldikten bir süre sonra VİLLA satın aldı günahları boyunlarına ama neyse ALLAH hepsine acil şifalar versin