21. Yy da bu kadar tv ve radyo kanal ağı çok iken bu denli sosyal medya gelişmiş iken her mahalle başında sma için bir stant var iken
Hala 2022 yılında 2021 yılında 2020 yılında sma lı doğan çocuk için kusura bakmasınlar artık bıkkınlık geldi olur çağımız 1960 lar vs hadi biraz empatik olalım hümanist kalalım ama bu çağda bu kadar örnek var iken iki kişin tatminliği için bilemiyorum ya ağırda konuşmak istemiyorum ama ücretleri de ortada hani hatta bazı belediyeler ücretsiz bile biraz da at gözlüğü takmayalım diyorum bilinçlenelim ya
Burada çocuk sahibi olacak arkadaşlara da söylüyorum evet üremek her türlü insani halkınız normal karşılıyorum bu istek ve arzuları ama lütfen öncesi veya hadi sonrası gebelik döneminde lütfen gerekli tetkikleri yaptıralım
katılmamak elde değil, bu hastalığın bir tedavisi yok toplanan paralar çok ütopik iyileşen bir çocuk yok. sosyal medya hesaplarında sponsorlu gönderilerle profesyonel sosyal medya içerik yönetimleri ile bağış toplanıyor. bu işin hiç de iyi niyetli bir yanı kalmamış gözüküyor. toplanan paralarla lüks içerisinde yaşayan aileler kendi çocuğunun fişini çeken ebebeynler var. allah kimseye dert vermesin ancak toplumun en büyük derdi cehalet ve cehaletle savaşamazsınız.