21. Yy da bu kadar tv ve radyo kanal ağı çok iken bu denli sosyal medya gelişmiş iken her mahalle başında sma için bir stant var iken
Hala 2022 yılında 2021 yılında 2020 yılında sma lı doğan çocuk için kusura bakmasınlar artık bıkkınlık geldi olur çağımız 1960 lar vs hadi biraz empatik olalım hümanist kalalım ama bu çağda bu kadar örnek var iken iki kişin tatminliği için bilemiyorum ya ağırda konuşmak istemiyorum ama ücretleri de ortada hani hatta bazı belediyeler ücretsiz bile biraz da at gözlüğü takmayalım diyorum bilinçlenelim ya
Burada çocuk sahibi olacak arkadaşlara da söylüyorum evet üremek her türlü insani halkınız normal karşılıyorum bu istek ve arzuları ama lütfen öncesi veya hadi sonrası gebelik döneminde lütfen gerekli tetkikleri yaptıralım
Hocam ben 87 liyim mesela ne benim çocukluğumda ne de son 5 yıla kadar bu SMA li çocuk kampanyası falan görmedim.Şimdi her köşe başında SMA yardım kampanyası toplanıyor.Bir sürüde sahte SMA cılar yakalanıyor.Sosyal medya bu haberlerle dolu...