ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben 87 liyim mesela ne benim çocukluğumda ne de son 5 yıla kadar bu SMA li çocuk kampanyası falan görmedim.Şimdi her köşe başında SMA yardım kampanyası toplanıyor.Bir sürüde sahte SMA cılar yakalanıyor.Sosyal medya bu haberlerle dolu...
Evet biliyorum o konulara girmedim inanın ben afişe bile aşırı bakmadım konuda konu sahibine karşıtlık için değilde birazda onların ailelerine yönelik idi ve gelecekte çocuk sahibi olmak isteyen arkadaşlarımız için idi yani hepimiz artık okur yazarlığı geçtik belli bir şeyleri de idrak edecek zekaya sahip kişileriz
beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
katılmamak elde değil, bu hastalığın bir tedavisi yok toplanan paralar çok ütopik iyileşen bir çocuk yok. sosyal medya hesaplarında sponsorlu gönderilerle profesyonel sosyal medya içerik yönetimleri ile bağış toplanıyor. bu işin hiç de iyi niyetli bir yanı kalmamış gözüküyor. toplanan paralarla lüks içerisinde yaşayan aileler kendi çocuğunun fişini çeken ebebeynler var. allah kimseye dert vermesin ancak toplumun en büyük derdi cehalet ve cehaletle savaşamazsınız.
Aynen öyle hatta devlet in haber ajansın bir röportaj lı haberi var iyileşme süreçi vs ile alakalıda
https://www.aa.com.tr/tr/roportaj/bo...etkili/2075164
Kesin değil iyileşme garanti yok vs uzuyor gidiyor ya