• 23-12-2022, 20:52:23
    #37
    SinerJJiTV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Helal mi?
    Saçmalamışsınız ?
    1.ncisi ss deki tradelerimde ne yazıyor ? D0landırıcı mı yazıyor ? Hesap alındı yazıyor.O hesaplar tarlada mı yetişiyor ? Programla açılanlar var programların masrafı vs .
    Sadece aylık 2.000 tl internet masrafı ödüyorum.Sunucu-elektrik vs daha onları saymadım.
    Kimseye zorla birşey mi satmışım ?
    Hesap satmanın neresi haram oldu onu anlamadım?
    Hadi diyelim ki haram.
    Ben içki de içerim.Küfür de ederim.Zina da yaparım başka kötülüklerde yaparım.
    Ben haram yemedim demedim ki ?Yedim veya yemedim bu kimseyi ilgilendirmez.Her koyun kendi bacağından asılır.
    Müslümanlar günahkardır.Hiç günahsız olsak zaten insan olmayız melek oluruz benim inancıma göre.
    En azından ben benim inandığım kitaba göre harama helal demiyorum.
    Haramsa haram diyorum.Kimsenin inancı veya inancsızlığı beni ilgilendirmez ama benim inancıma da saygı göstermelidir.
    Benim ve inanan müslümanlara göre faiz HARAMDIR.
    Bu kadar basit.Ayetler var bununla ilgili.
    4/4 LÜK müslümanım demedim.Namazda pek kılmıyorum mesela.
    Dediğim gibi benim yediğim haramda kimseyi ilgilendirmez.Bu haramı helal yapmaz.
  • 23-12-2022, 21:05:12
    #38
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçmalamışsınız ?
    1.ncisi ss deki tradelerimde ne yazıyor ? D0landırıcı mı yazıyor ? Hesap alındı yazıyor.O hesaplar tarlada mı yetişiyor ? Programla açılanlar var programların masrafı vs .
    Sadece aylık 2.000 tl internet masrafı ödüyorum.Sunucu-elektrik vs daha onları saymadım.
    Kimseye zorla birşey mi satmışım ?
    Hesap satmanın neresi haram oldu onu anlamadım?
    Hadi diyelim ki haram.
    Ben içki de içerim.Küfür de ederim.Zina da yaparım başka kötülüklerde yaparım.
    Ben haram yemedim demedim ki ?Yedim veya yemedim bu kimseyi ilgilendirmez.Her koyun kendi bacağından asılır.
    Müslümanlar günahkardır.Hiç günahsız olsak zaten insan olmayız melek oluruz benim inancıma göre.
    En azından ben benim inandığım kitaba göre harama helal demiyorum.
    Haramsa haram diyorum.Kimsenin inancı veya inancsızlığı beni ilgilendirmez ama benim inancıma da saygı göstermelidir.
    Benim ve inanan müslümanlara göre faiz HARAMDIR.
    Bu kadar basit.Ayetler var bununla ilgili.
    4/4 LÜK müslümanım demedim.Namazda pek kılmıyorum mesela.
    Dediğim gibi benim yediğim haramda kimseyi ilgilendirmez.Bu haramı helal yapmaz.
    Aynısı size yapıldığı zaman güzel oluyor muymuş? Hemen saygı muhabbetine girmiş, yazık. Bir de "kimseyi ilgilendirmez" yazmış ama başkasının yapacakları seni ilgilendiriyor ki "Helal mi?" yazabiliyorsun. Kimseyi ilgilendirmezse kendi işinize bakın. Başkasına helal mi diye sormayın.

    Ayrıca açıklama yapmak zorunda değilim şeklinde yazıp bir ton açıklama yapmanız aslında içten içe sahte hesap satmanın da çok "doğru" bir iş olmadığının farkında olduğunuzu gösteriyor. Başka cevap vermeyeceğim. Anlamanız dileğiyle, iyi günler...
  • 23-12-2022, 21:13:02
    #39
    SinerJJiTV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısı size yapıldığı zaman güzel oluyor muymuş? Hemen saygı muhabbetine girmiş, yazık. Bir de "kimseyi ilgilendirmez" yazmış ama başkasının yapacakları seni ilgilendiriyor ki "Helal mi?" yazabiliyorsun. Kimseyi ilgilendirmezse kendi işinize bakın. Başkasına helal mi diye sormayın.

    Ayrıca açıklama yapmak zorunda değilim şeklinde yazıp bir ton açıklama yapmanız aslında içten içe sahte hesap satmanın da çok "doğru" bir iş olmadığının farkında olduğunuzu gösteriyor. Başka cevap vermeyeceğim. Anlamanız dileğiyle, iyi günler...
    İstediğime istediğimi sorarım.Senden izin mi alacam birine bir şey sorarken ?
    Kişi kendi cevap verdi zaten ona göre helalmiş ben de cevap vermedim.
    Faiz müslüman adama göre haramdır.Haramı helal gibi gösterdiği için ona öyle söyledim .Sen onun avukatı mısın ? Başkasına yazdığım şey de seni ilgilendirmez.
    Ben işime bakıyorum zaten merak etmeyin.Siz de 2 kişi konuşurken araya girmeyin bence.
    Ben haram yiyorum veya yemiyorum seni ilgilendirmez.Sen sanırım bizi din tacirleriyle karıştırdın.
    Ben haramsa haram diyorum harama helal demek bana göre yanlıştır ve onu söyledim siz ise aradan çıkıp polemik yaratıyorsunuz.
    Başkalarının konusunu baltalamaktan ceza almışsınız sanırım sizi ilgilendirmeyen şeylerde piyangodan çıkar gibi çıkmak huyunuz. Mesajınız da report edildi.
    Cevap vermeyecekseniz vermeyin vermemeniz daha iyi zaten en azından saçmalığınız son bulur.
    Ayrıca o sahte hesap vs dediğiniz şeylere ben devlete vergi veriyorum.
    Gmail hesap satmak-face hesap satmak yani sosyal medya hesapları açmak haramsa internete girmek de haramdır öyle mi =) .Saçmalamakta nirvana yapmışsınız.Neyse.Haram diyelim mutlu olacaksanız haram yiyorum .En azından haram yiyip helal demiyorum.Senin de anlaman dileğiyle.
  • 23-12-2022, 21:17:28
    #40
    En para bir milyona 11 günde 5740 TL verir TEB biraz daha fazlasını verir.

    Faiz haramdır ama kredi çektik mesela o da haram onun geri ödenen kredi taksidi de haramsa onu ödüyoruz haramla.
  • 23-12-2022, 21:44:25
    #41
    dev
    Kurumsal Üye
    Kendini dilini bildigi halede okudugunu anlamayan baska bir millet var mi merak ediyorum.
    Konu basligi `faiz helal mi haram mi` olsa gelir haram yazarsin anlarim, ama ne konu faiz haram mi helal mi ne de konu sahabinin bu konuda bir istegi varken gelip `faiz haram` yazmak anca okudugunu anlamayan seviyede bir insanin isidir.
  • 23-12-2022, 21:53:41
    #42
    Platin üye
    Faizin sene ile ne alakası var, faiz düzeni sömürü düzenidir, İslam dini sömürüye karşı çıkıyor, siz hangi bilimsel argümanlar ile faizi savunuyorsunuz, faiz düzeni sen çalış ben yiyeyim düzenidir, böyle bir düzenin nesi savunulabilir?
  • 23-12-2022, 21:58:26
    #43
    Dolar yap Ocak ayını bekle kıpırdaması yeterli
  • 23-12-2022, 22:07:54
    #44
    BuyW.NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faiz haramdır.
    Hocam diyanetten iyi mi bileceksiniz onlar haram değil dedi geçen
  • 23-12-2022, 23:20:48
    #45
    Adı risksizde olsa bilmediğiniz iş bence her zaman risklidir.
    Banka en risksizi görünüyor.


    ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2023' e giricez faiz haramdir yaziyor millet
    2023 değil 2323'e de girilse faiz haramdır.
    İnanan, müslüman kişiler için tabi ki. Hatta diğer semavi dinler içinde.