SinerJJiTV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynısı size yapıldığı zaman güzel oluyor muymuş? Hemen saygı muhabbetine girmiş, yazık. Bir de "kimseyi ilgilendirmez" yazmış ama başkasının yapacakları seni ilgilendiriyor ki "Helal mi?" yazabiliyorsun. Kimseyi ilgilendirmezse kendi işinize bakın. Başkasına helal mi diye sormayın.

Ayrıca açıklama yapmak zorunda değilim şeklinde yazıp bir ton açıklama yapmanız aslında içten içe sahte hesap satmanın da çok "doğru" bir iş olmadığının farkında olduğunuzu gösteriyor. Başka cevap vermeyeceğim. Anlamanız dileğiyle, iyi günler...
İstediğime istediğimi sorarım.Senden izin mi alacam birine bir şey sorarken ?
Kişi kendi cevap verdi zaten ona göre helalmiş ben de cevap vermedim.
Faiz müslüman adama göre haramdır.Haramı helal gibi gösterdiği için ona öyle söyledim .Sen onun avukatı mısın ? Başkasına yazdığım şey de seni ilgilendirmez.
Ben işime bakıyorum zaten merak etmeyin.Siz de 2 kişi konuşurken araya girmeyin bence.
Ben haram yiyorum veya yemiyorum seni ilgilendirmez.Sen sanırım bizi din tacirleriyle karıştırdın.
Ben haramsa haram diyorum harama helal demek bana göre yanlıştır ve onu söyledim siz ise aradan çıkıp polemik yaratıyorsunuz.
Başkalarının konusunu baltalamaktan ceza almışsınız sanırım sizi ilgilendirmeyen şeylerde piyangodan çıkar gibi çıkmak huyunuz. Mesajınız da report edildi.
Cevap vermeyecekseniz vermeyin vermemeniz daha iyi zaten en azından saçmalığınız son bulur.
Ayrıca o sahte hesap vs dediğiniz şeylere ben devlete vergi veriyorum.
Gmail hesap satmak-face hesap satmak yani sosyal medya hesapları açmak haramsa internete girmek de haramdır öyle mi =) .Saçmalamakta nirvana yapmışsınız.Neyse.Haram diyelim mutlu olacaksanız haram yiyorum .En azından haram yiyip helal demiyorum.Senin de anlaman dileğiyle.