SinerJJiTV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Helal mi?
Saçmalamışsınız ?
1.ncisi ss deki tradelerimde ne yazıyor ? D0landırıcı mı yazıyor ? Hesap alındı yazıyor.O hesaplar tarlada mı yetişiyor ? Programla açılanlar var programların masrafı vs .
Sadece aylık 2.000 tl internet masrafı ödüyorum.Sunucu-elektrik vs daha onları saymadım.
Kimseye zorla birşey mi satmışım ?
Hesap satmanın neresi haram oldu onu anlamadım?
Hadi diyelim ki haram.
Ben içki de içerim.Küfür de ederim.Zina da yaparım başka kötülüklerde yaparım.
Ben haram yemedim demedim ki ?Yedim veya yemedim bu kimseyi ilgilendirmez.Her koyun kendi bacağından asılır.
Müslümanlar günahkardır.Hiç günahsız olsak zaten insan olmayız melek oluruz benim inancıma göre.
En azından ben benim inandığım kitaba göre harama helal demiyorum.
Haramsa haram diyorum.Kimsenin inancı veya inancsızlığı beni ilgilendirmez ama benim inancıma da saygı göstermelidir.
Benim ve inanan müslümanlara göre faiz HARAMDIR.
Bu kadar basit.Ayetler var bununla ilgili.
4/4 LÜK müslümanım demedim.Namazda pek kılmıyorum mesela.
Dediğim gibi benim yediğim haramda kimseyi ilgilendirmez.Bu haramı helal yapmaz.