• 20-12-2022, 10:45:10
    #1
    Selamlar,

    Çalıştığım işyeri bize Mavi kart çıkarttı ancak para olarak yüklememiş basım hakkı olarak 180 basma hakkı vermiş. Ben otobüs kullanmıyorum. Bunu bir şekilde nakite dökmenin yolu var mıdır?
  • 20-12-2022, 10:55:08
    #2
    sürekli otobüse binen (öğrenci akbili olmayan) eş, dost birine verebilirsin şuan abonman fiyatı 602 TL bunun %20-25 daha altı fiyatına birine ver gitsin. Bende işe yürüyerek gidiyorum ama günlük 6 basımlık akbil hakkı veriyorlar yol parası bu şekilde hallediyorum
  • 20-12-2022, 10:56:01
    #3
    ^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sürekli otobüse binen (öğrenci akbili olmayan) eş, dost birine verebilirsin şuan abonman fiyatı 602 TL bunun %20-25 daha altı fiyatına birine ver gitsin.
    bu riskli biraz hocam şöför şüphelenince bildirebiliyormuş galiba
  • 20-12-2022, 10:57:50
    #4
    rnickeymouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu riskli biraz hocam şöför şüphelenince bildirebiliyormuş galiba
    pandemide 2 sene önce öğrenci akbili kullandım kardeşimin hiç kimse çevirmedi. Çok şüphelenirlerse bazı yoğun yerlerde marmaray vs sorabilirler sadece pandemi sürecinde 1 kere kimlik kontrolünde sormuşlardı birşey olmadı ama tabi istisna olabilir.
  • 20-12-2022, 12:25:30
    #5
    Bu aralar anonim kartlara bile usülsüz kullanım diye ceza veriyorlar. Dikkatli olmak lazım.