Selamlar,
Çalıştığım işyeri bize Mavi kart çıkarttı ancak para olarak yüklememiş basım hakkı olarak 180 basma hakkı vermiş. Ben otobüs kullanmıyorum. Bunu bir şekilde nakite dökmenin yolu var mıdır?
İstanbul Mavi Kart Nakite çevirme
4
●238
- 20-12-2022, 10:45:10
- 20-12-2022, 10:55:08sürekli otobüse binen (öğrenci akbili olmayan) eş, dost birine verebilirsin şuan abonman fiyatı 602 TL bunun %20-25 daha altı fiyatına birine ver gitsin. Bende işe yürüyerek gidiyorum ama günlük 6 basımlık akbil hakkı veriyorlar yol parası bu şekilde hallediyorum
- 20-12-2022, 10:56:01bu riskli biraz hocam şöför şüphelenince bildirebiliyormuş galiba^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2022, 10:57:50pandemide 2 sene önce öğrenci akbili kullandım kardeşimin hiç kimse çevirmedi. Çok şüphelenirlerse bazı yoğun yerlerde marmaray vs sorabilirler sadece pandemi sürecinde 1 kere kimlik kontrolünde sormuşlardı birşey olmadı ama tabi istisna olabilir.rnickeymouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle