^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sürekli otobüse binen (öğrenci akbili olmayan) eş, dost birine verebilirsin şuan abonman fiyatı 602 TL bunun %20-25 daha altı fiyatına birine ver gitsin.
bu riskli biraz hocam şöför şüphelenince bildirebiliyormuş galiba