Selamlar,

Çalıştığım işyeri bize Mavi kart çıkarttı ancak para olarak yüklememiş basım hakkı olarak 180 basma hakkı vermiş. Ben otobüs kullanmıyorum. Bunu bir şekilde nakite dökmenin yolu var mıdır?