• 02-04-2009, 16:33:22
    #37
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ford Caprie modifiye edilmiş.

    8.750 TL istiyor buna vatandaş , Eskişehir'de..
    Sahibinden.com üzerinden arama yapabilirsin "Ford Caprie" yazarak yahut Klasik Araçlar bölümüne girerek.. Hakikaten şu an param olsun düşünmeden giderim Eskişehir'e o arabayı almaya.
    2010'a kalırsa alabilirim bu arabayı
  • 02-04-2009, 16:45:45
    #38
    iyide arkadaşlar bu araba acaba muayeneden geçermi ? :S
  • 02-04-2009, 17:45:46
    #39
    sinanandirman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyide arkadaşlar bu araba acaba muayeneden geçermi ? :S
    orasıda güzel soru adamın varsa geçer yoksa işin iş
  • 02-04-2009, 23:27:05
    #40
    valla kardeş işin o kısmını pek bilmiyorum ama şu aralar Trafik Müdürlüğü muayeneye ruhsata baya önem veriyor.en ufak bir far yamulmasından bile muayeneden geçemiyorsun.bunun sebebi ise malum araç ve şöför sayısının gün geçtikçe artması...
  • 03-06-2009, 12:44:37
    #41
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz süslenmiş sadece o kadar.. (:
    Ford Caprie bu aracın orjinal adı,
    yani tasarım Türk mühendislerine filan ait değil. Sadece markayı oturtmuş otomobilin üzerine bi' yatırımcımız , zamanın behlinde..
    bu konuda az yanlışın var sanki @bLeedCry, yada viki 'de ki bilgilerde hata olabilir.
    vikide denmiş ki;
    Alıntı
    Böylece 1961’de dizayn edilen Devrim’den sonra, Türkiye’de dizayn edilerek üretilen ve seri üretimi gerçekleşen ilk otomobil ünvanını aldı.
    Alıntı
    Eralp Noyan, aracın iç ve dış dizayn karakteristiğini II. Dünya Savaşı’nın en gelişmiş uçağı olan “Supermarine Spitfire”dan esinlenerek çizdiği ifade edilmektedir STC-16 üretim bandına A4 kodu ile konmuş, kısaltılmış ve modifiye edilmiş Anadol şasi ve süspansiyon sistemi ile 1600cc’lik Ford Mexico motoru kullanılmıştır. Şanjman olarak ise yüksek performanslı İngiliz Ford Cortina ve Capri modellerinin şanjmanları kullanıldı.

    Dönemine göre gayet güzel, hatta muhteşem bir araç

    aracın ayrıntılı hikayesi :https://www.r10.net/off-topic/385958-...dai-vardi.html

    makalenin sonunda Pardus'a bağlanıyor ama temelde Anadol STC var
  • 22-06-2009, 13:58:16
    #42
    derleme ve toparlama için teşekkürler.

    sanaldan da olsa milli değerlerimize sahip çıkıp, bilmeyenleri bilinçlendirmeliyiz herzaman...
  • 22-06-2009, 20:47:56
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Vay be Gördün mü Bizim Yoldaşları =) Helal olsun
  • 22-06-2009, 20:50:40
    #44
    yoksa sizin hâlâ haberiniz yok mu?

    Türkiye'de Başarılı olmak
  • 22-06-2009, 21:38:18
    #45
    yeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay be Gördün mü Bizim Yoldaşları =) Helal olsun
    yok arkadaş "yoldaş" kavramını kullanmışsın fakat hiçbir siyasi görüşle ilgim yok bunuda belirteyim istedim...