4 yıl önce gazeteci olduğum için bir köse yazısı kaleme aldım bu benim başımı yaktı. 4 yıldır Türkiye kazan ben kepçe dolaştım nihayet geçen cuma aklandim pazar döndüm

Ama sorsanız şimdi olsa yine yazarmisiniz o köşe yazısını diye şerefim çarpsın yine yazarım bir 4 yılım daha gider bu kez de ben Turkiye'de kalmam giderim daha da gelmem. Yazmaya devam ederim.
Not: Yazdığım Köşe yazısını merak eden olursa '' Fetö Gitti Çetö Mü Geldi '' Bu basligi aratabilirsiniz google arama motorundan.