4. Yılımda Kendimi Akladım Sürgünüm Bitti..! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
4. Yılımda Kendimi Akladım Sürgünüm Bitti..!
9
●
700
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
4. Yılımda Kendimi Akladım Sürgünüm Bitti..!
1
2
19-12-2022, 12:03:42
#10
Misafir
LORD01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
merhaba gecmıs olsun. yazınızı okumak ısterım mumkunse ozelden lınk atarmısın hocam.
Merhaba Teşekkür ederim üstat birazdan linki yollayayım
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler