Askerliği cezaevinde yaptım. 1 yıl boyunca mahkemelere götürmediğimiz ne emniyet müdürleri kaldı ne hakimler ne öğretmenler. Adam adını soyadını söylüyor 4 ay daha ileriye atıyorlar. Senelerce gelip giden boş yere tutuklu olarak yatan vardı. O zamanlar gazete aboneliğinden tut ortak bir hesabına para bile gelse soluğu mahkeme de alıyordun. Sizi iyi ki içeri almamışlar yoksa sizde senelerce gider gelirdiniz. O kargaşa da dediğim gibi kim kime dum duma. Böyle bir davada haklı olsan ne olur olmasan ne olur. 4 senen gitmiş, ailenden sevdiklerinden uzak kalmışsın. Bayramları, doğum günlerini ayrı geçirmişsiniz. Devletin işine girince tamam sen haklısın deyip boşvereceksin. Yok sağcıymış yok solcuymuş seksenlerde de gördük işte sen sonuna kadar haklı olsan ne olacak olan yine sana oluyor. Geçmiş olsun ama bu zihniyetle devam edeceksiniz gibi gözüküyor, eğer elinize bir şey geçiyorsa veya değecek bir şey için uğraşıyorsanız bir şey diyemem. Ama sadece kendi davam için devam ediyorum derseniz devletle şaka olmaz bir bakmışsın evine gelmişler.