AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne kadar kolay ya kim verecek 4 yılın kaybını kişiye...
Aynen üstat Tam kendi işyerimi kurmuş ve çok güzel işler başarıyordum karşı dava actim 4 yılımı istiyorum çok para kaybım oldu önemi yok ama anamı bacımi ve dahi babamın mezarına bile gelemedim bana bunları versinler