• 12-12-2022, 05:24:29
    #10
    SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında olmasını bir tık destekliyorum. Trafik kurallarına bir o kadar da özen gösterilir ve kaza oranları azalmaya doğru gidecektir. Önüme gelen drift çekiyor ve hayatımızı tehlikeye atıyorlar. Allah'a emanet makasçılar da var işin içinde. Hadi bakalım cezalar da arttı, şimdi göreceğim ben onları.

    ehliyet fiyatı artarsa bu makasçılar azalacak yani öyle mi ? mercedes bmw audi ve diğer lüks araçlar ile makas atanları ne yapacağız?. Türk milletine “olmaz yapamazsın izin vermiyorum” diye laf geçirmek mümkün değil. o ehliyet 25.000 tl de olsa alınacak asker eğlencesinde yol kesilecek silah ateşlenecek. Hukuk un etkisiz olmasının yarattığı sonuçları yaşıyoruz maalesef. Keşke fiyat arttırmayla çözülebilir bir şey olsa.
  • 12-12-2022, 05:35:31
    #11
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ehliyet fiyatı artarsa bu makasçılar azalacak yani öyle mi ? mercedes bmw audi ve diğer lüks araçlar ile makas atanları ne yapacağız?. Türk milletine “olmaz yapamazsın izin vermiyorum” diye laf geçirmek mümkün değil. o ehliyet 25.000 tl de olsa alınacak asker eğlencesinde yol kesilecek silah ateşlenecek. Hukuk un etkisiz olmasının yarattığı sonuçları yaşıyoruz maalesef. Keşke fiyat arttırmayla çözülebilir bir şey olsa.
    Emin olun kökten çözüm olmasa da biraz daha azalma olacaktır. Ben tamamen sonu gelecek demedim.
  • 12-12-2022, 05:44:04
    #12
    Sene 2015’te bunun 20’de 1’i parasına halletmenin sevinci. Yanlamaya devam
  • 12-12-2022, 05:50:32
    #13
    şuan ehliyet almak içinde maddi durumumuz yetmiyor 10000 tlyi görürse yine yetmicek şaka gibi olay bu hocam
    bazı yerler her hafta 100 tl veyahut 300 tl taksitle falan ödeme alıyor diyorlardı ama tam net nasıl bi bilgim yokta keşke öyle bişey olsaydı
  • 12-12-2022, 06:03:53
    #14
    iki ay önce A sınıfı için 4000 tl verdim üstelik daha öncesi ehliyetim oldugu için yazılı sınavda yok fiyatlar baya yüksek yılbaşından sonra ehliyet masraflarıyls birlıkte en az yerine göre 13000 ile 15000 arasında olur artık Türk parası pul oldu hiçbir degeri yok.
  • 12-12-2022, 06:56:13
    #15
    10 Aralık'ta 6bin tl oldu ben 4bin tlde kayit olmuştum
  • 12-12-2022, 07:03:50
    #16
    2019 da 2700 e alıştım en son uyguna alanlardanim sanırım.
  • 12-12-2022, 07:10:59
    #17
    SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında olmasını bir tık destekliyorum. Trafik kurallarına bir o kadar da özen gösterilir ve kaza oranları azalmaya doğru gidecektir. Önüme gelen drift çekiyor ve hayatımızı tehlikeye atıyorlar. Allah'a emanet makasçılar da var işin içinde. Hadi bakalım cezalar da arttı, şimdi göreceğim ben onları.
    Ehliyet almanın bedelini artırınca iyi sürücü olunmuyor hocam. Haklısınız söylediklerinizde ama bence onu fiyat artışı ile değil eğitim sistemi ile düzeltmemiz gerekiyor.
  • 12-12-2022, 07:17:35
    #18
    Üyeliği durduruldu
    açıkcası bazen bende bir çok hizmet ve ürüne istenilen fiyatlara şaşıyorum sonra bakıyorum ekmek 5 lira bir paket makarna 15 lira yani herşey aşağı yukarı iki üç yıl önceki fiyatların beş katı o yüzden bahsettiğiniz ehliyet fiyatları da normal gibi geldi