Hocam aslında olmasını bir tık destekliyorum. Trafik kurallarına bir o kadar da özen gösterilir ve kaza oranları azalmaya doğru gidecektir. Önüme gelen drift çekiyor ve hayatımızı tehlikeye atıyorlar. Allah'a emanet makasçılar da var işin içinde. Hadi bakalım cezalar da arttı, şimdi göreceğim ben onları.
Ehliyet almanın bedelini artırınca iyi sürücü olunmuyor hocam. Haklısınız söylediklerinizde ama bence onu fiyat artışı ile değil eğitim sistemi ile düzeltmemiz gerekiyor.