iki ay önce A sınıfı için 4000 tl verdim üstelik daha öncesi ehliyetim oldugu için yazılı sınavda yok fiyatlar baya yüksek yılbaşından sonra ehliyet masraflarıyls birlıkte en az yerine göre 13000 ile 15000 arasında olur artık Türk parası pul oldu hiçbir degeri yok.