Hocam aslında olmasını bir tık destekliyorum. Trafik kurallarına bir o kadar da özen gösterilir ve kaza oranları azalmaya doğru gidecektir. Önüme gelen drift çekiyor ve hayatımızı tehlikeye atıyorlar. Allah'a emanet makasçılar da var işin içinde. Hadi bakalım cezalar da arttı, şimdi göreceğim ben onları.
ehliyet fiyatı artarsa bu makasçılar azalacak yani öyle mi ? mercedes bmw audi ve diğer lüks araçlar ile makas atanları ne yapacağız?. Türk milletine olmaz yapamazsın izin vermiyorum diye laf geçirmek mümkün değil. o ehliyet 25.000 tl de olsa alınacak asker eğlencesinde yol kesilecek silah ateşlenecek. Hukuk un etkisiz olmasının yarattığı sonuçları yaşıyoruz maalesef. Keşke fiyat arttırmayla çözülebilir bir şey olsa.