• 12-12-2022, 00:35:55
    #1
    2000 yılında mobilya ve dekorasyon bölümü mezunuyum. Geçen sınav bitirme ücreti altında okul aile birliğine bağışa zorlandığım konu ha işte o ADAMLARIN AHI MU TUTTU NE

    Şimdi olay şöyle; meslek lisesi diploması olduğu için ustalık belgesi sadece teorik sınava giriyoruz. Gittim güzel bir atölye. Küçük bir dolap benzeri bir yapı ve içerisinde eski ray çekmece sistemi. "Al bunun içine bir çekmece yerleştir" dediler. 22 senedir sayısız mobilya yapmış birisi olarak tabi havaya girdim, hafife aldım, çekmecenin altı kanal olsun mu falan uçuyorum ( o kadar basit beklemiyordum).

    Sonra dünyanın en beceriksiz adamına dönüştüm
    Çekmeceyi yanlış ölçülendirdim alt kontraplağını erken kesip yanlış vidaladım falan derken, genişliği tutturmuşum oradaki usta öğretmenlerden biri böyle bir denedi, ya düzelteyim falan desem de gerek yok diyerek imzamı attırdı çıkarttı.

    Arkadaş hiçbirşeyi basite almayacaksın, onun çok büyük tecrübesini yaşadım dün.

    Tabi 3 kişi izliyor 1 de kamera var onun heyecanı ayrı, çünkü iş yaparken birisi beni izlerse çalışamıyorum. Çok merak ediyorum geçtim mi birşey de demediler. hayırlısı ya
  • 12-12-2022, 00:45:33
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynı şekilde, biri beni izlerken uzman olduğum işi bile beceremem. Ancak yalnız olmam lazım ki düzgün yapabileyim
  • 12-12-2022, 00:49:23
    #3
    Hiç bilmediğim işi verin yanımda kimse olmasın 10 numara yaparım ama en usta olduğum işte bile biri bana bakarken yapamıyorum
  • 12-12-2022, 00:52:49
    #4
    Progod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şekilde, biri beni izlerken uzman olduğum işi bile beceremem. Ancak yalnız olmam lazım ki düzgün yapabileyim
    seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bilmediğim işi verin yanımda kimse olmasın 10 numara yaparım ama en usta olduğum işte bile biri bana bakarken yapamıyorum
    yalnız değilmişim, içimi rahatlattınız

    ama yahu 35 cm lik bir çekmeceyi de hani yanlış ölçmek tam bir beceriksizlik genişlik iyiydi ama nasıl yanlış hesapladım hiç anlamadım.
  • 12-12-2022, 00:53:24
    #5
    annemde hep der oğlum beni ixleme diye.ya elini keser,ya tabak kırar,ya elinden bir şeyi döker panik yapar yani .tamamen psikolojik aslında
  • 12-12-2022, 00:59:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    "biliyorum" dediğin an kaybedersin demişler! Bazen 20 senelik tecrübe dediğimiz şey sadece tekrardan ibaret olabiliyor.
  • 12-12-2022, 01:01:19
    #7
    Biri izlerken bende yapamam
  • 12-12-2022, 01:01:42
    #8
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "biliyorum" dediğin an kaybedersin demişler! Bazen 20 senelik tecrübe dediğimiz şey sadece tekrardan ibaret olabiliyor.
    Aynen öyle. biz olamayız da keşke biraz Yunus Emre'yi örnek alıp "BİLMEM" deseymişim. işte beceriksizlik burda başladı zaten. inşallah geçmişimdir yine de
  • 12-12-2022, 01:08:04
    #9
    Benimde gecmisim mobilyaci. Bizim zamanimizda eski duz rayli cekmeceler vardi. Gecenlerde intermetten demonte dolap aldim.Adimiz usta ya hani.Yeni cikan bu uzayan cekmece raylarini takana kadar ömrümün 1 senesi gitti
    Eskiden de sevmezdim cekmeceleri.