Benimde gecmisim mobilyaci. Bizim zamanimizda eski duz rayli cekmeceler vardi. Gecenlerde intermetten demonte dolap aldim.Adimiz usta ya hani.Yeni cikan bu uzayan cekmece raylarini takana kadar ömrümün 1 senesi gitti
Eskiden de sevmezdim cekmeceleri.