Konu
Nasıl desem şimdi !!! beceriksizlik mi? heyecan mı?
12-12-2022, 00:53:24
#5
eyefive5
annemde hep der oğlum beni ixleme diye.ya elini keser,ya tabak kırar,ya elinden bir şeyi döker panik yapar yani .tamamen psikolojik aslında