vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"biliyorum" dediğin an kaybedersin demişler! Bazen 20 senelik tecrübe dediğimiz şey sadece tekrardan ibaret olabiliyor.
Aynen öyle. biz olamayız da keşke biraz Yunus Emre'yi örnek alıp "BİLMEM" deseymişim. işte beceriksizlik burda başladı zaten. inşallah geçmişimdir yine de