• 11-12-2022, 18:39:15
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ticari konu altındaki mesajım silinmiş ama ben yazılımın kurulu olduğu sitemde çalışma yapması için anlaştığım arkadaştan, firmanın sattığı yazılımda büyük güvenlik açıkları olduğunu öğrenmişim ve bunu hafif bir dille teknik olarak yetersiz olduğu için iade etmek istiyorum diye belirtmişim. Firmanın bana açığı olan bir ürün sattığını ve iade kabul etmediğini hangi kelimelerle ifade etmem gerekir ki? Küfür-hakaret-tehdit hiçbir şey yok. Birkaç kere farklı konularla ilgili yöneticiler ile iletişime geçtim ama dönüş alamadım belki mesaj kutuları çok dolu olduğu içindir ama bu konuda birileri yardımcı olursa sevinirim. Ben burada her ay 1 tane maks süreli kurumsal hesap alacak maddi güce sahibim ancak kurumsal hesapların bu şekilde mesajları report etmeleri ve yöneticilerin bunu uygun görüp mesajları silmesi konusuna anlam veremedim, ciddi soruyorum kurumsal hesap aldığımda daha mı değerli olacak yorumum? Dileyen yönetici arkadaşlara gerekli detayları iletebilirim... Report aracılığıyla bana iletilen mesaj: "Beğenmedim/yetersiz buldum şeklinde geri dönüşler konu baltamala niteliği taşımaktadır. İlgili sorununuzu firma ile paylaşarak çözüm bulamamanız durumunda konuya detayları ile yazabilirsiniz."

    Ödediğim para asgari ücretin yarısı, sorunlu ürünü düzeltmek için belki çok daha fazlasını harcamam gerekecek. Bu şekilde mağdur edilmek ağırıma gidiyor açıkçası.
  • 11-12-2022, 18:48:51
    #2
    mazda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticari konu altındaki mesajım silinmiş ama ben yazılımın kurulu olduğu sitemde çalışma yapması için anlaştığım arkadaştan, firmanın sattığı yazılımda büyük güvenlik açıkları olduğunu öğrenmişim ve bunu hafif bir dille teknik olarak yetersiz olduğu için iade etmek istiyorum diye belirtmişim. Firmanın bana açığı olan bir ürün sattığını ve iade kabul etmediğini hangi kelimelerle ifade etmem gerekir ki? Küfür-hakaret-tehdit hiçbir şey yok. Birkaç kere farklı konularla ilgili yöneticiler ile iletişime geçtim ama dönüş alamadım belki mesaj kutuları çok dolu olduğu içindir ama bu konuda birileri yardımcı olursa sevinirim. Ben burada her ay 1 tane maks süreli kurumsal hesap alacak maddi güce sahibim ancak kurumsal hesapların bu şekilde mesajları report etmeleri ve yöneticilerin bunu uygun görüp mesajları silmesi konusuna anlam veremedim, ciddi soruyorum kurumsal hesap aldığımda daha mı değerli olacak yorumum? Dileyen yönetici arkadaşlara gerekli detayları iletebilirim... Report aracılığıyla bana iletilen mesaj: "Beğenmedim/yetersiz buldum şeklinde geri dönüşler konu baltamala niteliği taşımaktadır. İlgili sorununuzu firma ile paylaşarak çözüm bulamamanız durumunda konuya detayları ile yazabilirsiniz."

    Ödediğim para asgari ücretin yarısı, sorunlu ürünü düzeltmek için belki çok daha fazlasını harcamam gerekecek. Bu şekilde mağdur edilmek ağırıma gidiyor açıkçası.
    Merhaba,



    Tarafınıza gönderilen mesajda açıkça belirtilmiş olduğu üzere;
    Beğenmedim, yetersiz buldum diyerek karalama içerebilecek mesajlar yasaktır. İlgili firmanın çözüm bulmasına imkan vermeden "teknik olarak yetersiz, beğenmedim iade alayım" gibi bir bahane ile çoğu firma size dijital ürün iadesi olmamaktadır yanıtını verecektir.
    Firmaya yetersizliğini izah edip çözüm bulmalarını talep etmek ve çözüm bulunmaması durumunda iade talep etmeniz daha doğru ve uzlaşmacı bir yaklaşım olmaktadır.

    Detayları bana ve ilgili firmaya iletmenizi rica ederim.
  • 11-12-2022, 18:49:34
    #3
    Python Coder
    Detaylı olarak yazmanız gerekir diye biliyorum. Yorum olarak ne yazdığınız hakkında fikrim yok ama report mesajındaki gibi "beğenmedim/yetersiz buldum/memnun kalmadım" gibi kısa ve kanıt içermeyen açıklar bir anlam ifade etmez. Bunun yerine detaylı yazmanız gerekir "botta şu özellikler için anlaştık, şu an bu özellikler çalışmamasına rağmen iade kabul etmiyor, kanıtlarım:" buna benzer bir yorumun silineceğini düşünmüyorum.
  • 11-12-2022, 18:55:54
    #4
    Firmaya doğrudan yazılımda güvenlik açığı bulunduğunu belirterek iade talep etmiştim ancak yardımcı olunmadı, sitede çalışma yaptırdığım arkadaşa ödediğim ücret yazılımın neredeyse iki katı fiyatında. Ben yazılım fiyatından daha yüksek ücret ödeyerek ulaştığım bilgiyi yardımcı olmayan ve iade almamak konusunda net tavır gösteren firma sahiplerine iletip ekstradan yarar sağlamak istemiyorum açıkçası. Özelden sizinle iletişime geçip mevcut detayları ileteceğim, ek olarak ticari konu altında olumsuz deneyimimi paylaşmanın yasak olmadığını öğrenmiştim dün ve bahsettiğiniz kadar detay eklemek şikayet başlıklarında olması gereken bir durum değil mi? Halbuki ben olumsuz deneyimimi yorum olarak paylaşıyorum.
    BurakKeskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,



    Tarafınıza gönderilen mesajda açıkça belirtilmiş olduğu üzere;
    Beğenmedim, yetersiz buldum diyerek karalama içerebilecek mesajlar yasaktır. İlgili firmanın çözüm bulmasına imkan vermeden "teknik olarak yetersiz, beğenmedim iade alayım" gibi bir bahane ile çoğu firma size dijital ürün iadesi olmamaktadır yanıtını verecektir.
    Firmaya yetersizliğini izah edip çözüm bulmalarını talep etmek ve çözüm bulunmaması durumunda iade talep etmeniz daha doğru ve uzlaşmacı bir yaklaşım olmaktadır.

    Detayları bana ve ilgili firmaya iletmenizi rica ederim.