Detaylı olarak yazmanız gerekir diye biliyorum. Yorum olarak ne yazdığınız hakkında fikrim yok ama report mesajındaki gibi "beğenmedim/yetersiz buldum/memnun kalmadım" gibi kısa ve kanıt içermeyen açıklar bir anlam ifade etmez. Bunun yerine detaylı yazmanız gerekir "botta şu özellikler için anlaştık, şu an bu özellikler çalışmamasına rağmen iade kabul etmiyor, kanıtlarım:" buna benzer bir yorumun silineceğini düşünmüyorum.