Hangi Telefonu Kullanıyorsunuz?
72
●2.492
- 09-12-2022, 22:34:01xiaomi mi 8 lite 128gb, her şeyi güzel telefon ama kronik şebeke sorunu var. Sırf bu yüzden artık değiştiresim var. Telefonu alalı 4 yılı geçti aktif olarak her gün oyun oynarım, bir dönem pubg bile oynadım. İşin garibi batarya hala şahane, bir günü her türlü geçiriyor. donma, kasma gibi sorunlar asla yaşatmaz, hızı şahane. Ahh şu şebeke sorunu da olmasa varya 3,4 yıl daha kullandırır.
- 10-12-2022, 05:57:38adını hiç duymadım hocam bunun ama çarşıya gittigimde bakayım telefoncularda bulursam karşılaştırırım.büyük ekran denince genelde telefonların ekran uzunlugu anlaşılıyor aslında,aynı uzunlukta çok telefon vardır benimkine yakın muhakkak.ama mi max 2 hem enine,hem boyuna büyük yani kalıp olarak büyük digerlerinden.markasını hatırlamıyorum ama bi xiaomi telefon aldı babam,modelini bilmiyorum.uzunluk olarak benimkine yakın ama üst üste koyunca yanlamasına benimkinden 2 parmak ufak yani ince ve uzun.genelde gördügüm geniş ekranlar bu şekilde benim,ben bunu sevmiyorum.hem enine,hem boyuna büyük olucak ki benim içime sinsinnetst4rz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten mi max 2ler telefon olarak degil,telefon ve tablet karışımı olan phablet olarak geçiyor.görenlerde soruyor,tablet mi o cebindeki diye
- 10-12-2022, 17:20:58o zamanki iphone fiyatının 4 de bir fiyatına oppo reno 2z almıştım, 4 yıl olacak, şarjı bir gün gidiyor, gram donma kasma yok, kılıfsız kullanıyorum 10 kez düştü bir şey yok, yani o zaman iphone alacağıma bundan 4 tane alsam minimum 4 seneden 16 sene gidermiş
opponun güzel tarafı ios arayüzünün neredeyse aynısı coloros arayüzü. adamlar bildiğin çalmış
şimdi değişecek olsam farklılık olsun diye belki yine iphone 13 falan alırdım veya oppo reno 7 de alabilirdim.
12t pro satıcam ama
zaten mi max 2ler telefon olarak degil,telefon ve tablet karışımı olan phablet olarak geçiyor.görenlerde soruyor,tablet mi o cebindeki diye