Hangi Telefonu Kullanıyorsunuz? - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi Telefonu Kullanıyorsunuz?
72
●
2.492
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hangi Telefonu Kullanıyorsunuz?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
09-12-2022, 10:13:38
#46
ArdaEgridere
Üyeliği durduruldu
Fakir işi general mobile gm 21 pro aldığım güne lanet olsun ...
09-12-2022, 10:38:28
#47
BadTrips
Samsung M31
09-12-2022, 11:00:00
#48
DOS
One Plus 5T - (Rom : Derpfest Android-13)
09-12-2022, 11:47:51
#49
FurkanT
14 pro 256 gb. Minik buglar var ama öneririm.
09-12-2022, 15:08:45
#50
zurbahan
Xiaomi 11T pro kullanıyorum. 1 yıl oldu ama şuan ilk fırsatta Iphone dönmek niyetindeyim, Alıştıktan sonra olmuyor onu anladım.
09-12-2022, 15:21:41
#51
WebAli
Redmi 7a
09-12-2022, 16:03:55
#52
canbudak99
Xiaomi
09-12-2022, 16:21:44
#53
air
14 pro max
09-12-2022, 16:48:11
#54
YusufK34
Redmi note 8 pro 6GB/128GB gayet memnunum hemen hemen 3 yıldır kullanıyorum hiç bir sorununu görmedim
1
2
3
4
5
6
7
8
9
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler