o zamanki iphone fiyatının 4 de bir fiyatına oppo reno 2z almıştım, 4 yıl olacak, şarjı bir gün gidiyor, gram donma kasma yok, kılıfsız kullanıyorum 10 kez düştü bir şey yok, yani o zaman iphone alacağıma bundan 4 tane alsam minimum 4 seneden 16 sene gidermiş

opponun güzel tarafı ios arayüzünün neredeyse aynısı coloros arayüzü. adamlar bildiğin çalmış

şimdi değişecek olsam farklılık olsun diye belki yine iphone 13 falan alırdım veya oppo reno 7 de alabilirdim.